ΜΟΤΕΡ ΡΟΛΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ Φ76MM- ACM 76M - Μεγαλύτερη προβολή
ΜΟΤΕΡ ΡΟΛΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ Φ76MM- ACM 76M -

ΜΟΤΕΡ ΡΟΛΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ Φ76MM- ACM 76M

88-150-30038

Next

Αποστολή σε 1 - 3 ημέρες

199,00 € με Φ.Π.Α

Μοτέρ 230V AC για ρολά ασφαλείας που έχουν άξονα με ελατήρια αντιστάθμισης 
βάρους. Προσαρμόζεται στο κέντρο του άξονα διαμέτρου Φ76mm ο οποίος έχει 
τύμπανα ελατηρίων διαμέτρου 240mm. Διαθέτει ενσωματωμένο ηλεκτρόφρενο 
ασφαλείας και καλώδιο σύνδεσης.

Κεντρικό μοτέρ ρολών ασφαλείας, τύπου Titan 240/76 E, της Ιταλικής εταιρείας 
ACM S.r.l. Ο κινητήρας είναι κατάλληλος για ηλεκτροκίνηση ρολών ασφαλείας 
που διαθέτουν άξονα με σπειρωειδή ελατήρια αντιστάθμισης βάρους. Το μοτέρ 
προσαρμόζεται σε άξονα διαμέτρου 76mm και τύμπανα (έδραση ελατηρίων) Φ240mm. 
Η ροπή του μοτέρ είναι 200Nm ενώ η τροφοδοσία του είναι 230 Volt AC 
(μονοφασικό ρεύμα). Διαθέτει ενσωματωμένους τερματικούς διακόπτες και 
ηλεκτρόφρενο ενώ η αποσύμπλεξη (χειροκίνηση ρολού) πραγματοποιείται μέσω ντίζας. 
Στην συσκευασία επίσης περιλαμβάνεται καλώδιο μεγάλου μήκους για διευκόλυνση 
της εγκατάστασης.

Ο μηχανισμός είναι μη αντιστρέψιμος (όταν το μοτέρ δεν λειτουργεί, το ρολλό δεν 
μπορεί να ανοίξει με το χέρι) και συνοδεύεται από ντίζα και συσκευή αποσύμπλεξης 
("κουκουνάρα") για αποσύμπλεξη του ηλεκτρόφρενου και εσωτερική χειροκίνηση του 
ρολλού σε περίπτωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος.

acm-001.jpg?1461749826821

Γενικά χαρακτηριστικά

Κορμός μοτέρ και τύμπανο κατασκευασμένα από χυτοπρεσσαριστό αλουμίνιο.
Γρανάζια και ρουλεμάν κατασκευασμένα από χάλυβα.
Το τύμπανο εδράζεται σε ρουλεμάν.
Ο άξονας του μοτέρ εδράζεται σε διπλά ρουλεμάν.
Ασύγχρονο μοτέρ 4 πόλων, με ταχύτητα περιστροφής 1400 rpm
Μόνωση Class B (NEMA motor insulation temperature rating)
Θερμική προστασία μοτέρ: 160°C
Εύκολη ρύθμιση τερματικών διακοπτών ανοιχτής και κλειστής θέσης
Κατάλληλο για ρολλά ύψους έως 6m
Καλώδιο σύνδεσης: 4×1 mm²
Θερμοκρασία λειτουργίας: -20°C έως +85°C
Ενσωματωμένο ηλεκτρόφρενο με δυνατότητα αποσύμπλεξης μέσω ντίζας

Συνδεσμολογία μοτέρ

case_2.jpg?1461749868076



Πρόκειται για ένα μοτέρ το οποίο αποτελεί την Νο1 επιλογή για τους κατασκευαστές, 
εμπόρους και εγκαταστάτες ρολών καθώς είναι αξιόπιστο, ποιοτικό, εύκολο στην 
εγκατάσταση και έχει ιδιαίτερα συμφέρουσα τιμή.

Μηχανισμός για μεταλλικά ρολά ασφαλείας

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τύπος:Μη αντιστρέψιμος μηχανισμός κεντρικού μοτέρ.
Ηλεκτρόφρενο:ΝΑΙ
Αποσύμπλεξη για χειροκίνηση:ΝΑΙ 
Περιλαμβάνεται ντίζα και συσκευή αποσύμπλεξης.
Τάση λειτουργίας:230 V AC (50 Hz)
Ένταση:2.7 A
Απορροφώμενη ισχύς:630 W
Πυκνωτής:20 μF
Ροπή:200 Nm
Στάνταρ διάμετρος άξονα 76 mm (Φ76)
Στάνταρ διάμετρος τυμπάνου:240 mm (Φ240)
Περιλαμβάνεται προσαρμογέας για διάμετρο 220 mm. 
Θερμική προστασία περιέλιξης μοτέρ:160°C
Θερμοκρασία λειτουργίας -20°C έως +55°C
Ονομαστική περιστροφική ταχύτητα:8 RPM
Μέγιστος συνεχής χρόνος λειτουργίας:4 min
Μέγιστο ύψος ρολλού:6 m
Μέγιστο βάρος κουρτίνας ρολλού με τύμπανο διαμέτρου 200mm:180 Kg
Βάρος μοτέρ:10 Kg
Διαστάσεις:240×380 mm

titan_240_76_e_dimensions.gif?1461750961

Οδηγίες εγκατάστασης

mechanical_installation-001.gif?14617499

Ανοίγουμε μία τρύπα Φ10, στο επάνω μέρος του άξονα και σε απόσταση 5 cm από το 
κέντρο του άξονα.
Αφαιρούμε τις βίδες M10 από το τύμπανο του μοτέρ.
Αφαιρούμε τα δύο μισά (πάνω & κάτω) του τυμπάνου του μοτέρ, ξεβιδώνοντας τις δύο 
βίδες M8 (χρησιμοποιώντας κλειδί άλλεν 6 mm).
Αφαιρούμε προσεχτικά τη μαύρη πλαστική λωρίδα που αποτελεί το ρουλμάν του τυμπάνου 
του μοτέρ. Η λωρίδα είναι καλυμμένη με γράσο οπότε πρέπει να προσέξουμε να μην 
κολλήσει σκουπίδια. Δεν αφαιρούμε το γράσο.
Αφαιρούμε τα δύο μισά (πάνω & κάτω) του κορμού του μοτέρ, ξεβιδώνοντας τις τέσσερις 
βίδες M8 (χρησιμοποιώντας κλειδί άλλεν 6 mm).
Εάν απαιτείται, τοποθετούμε τον λευκό πλαστικό προσαρμογέα διαμέτρου του άξονα, 
τοποθετώντας τον με βάση την τρύπα Φ10 που έχουμε ήδη ανοίξει.
Ενώνουμε τα δύο μισά (πάνω & κάτω) του κορμού του μοτέρ, βιδώνοντας τις τέσσερις 
βίδες M8 (χρησιμοποιώντας κλειδί άλλεν 6 mm), ώστε να αγκαλιάζει τον άξονα του ρολλού.
Βιδώνουμε την μία βίδα Μ10 (αυτή με το εξαγωνικό κεφάλι που δεν φέρει παξιμάδι) στην 
τρύπα Φ10 (χρησιμοποιώντας γαλλικό κλειδί 17 mm), με τρόπο ώστε να περάσει στο 
εσωτερικό του άξονα.
Τοποθετούμε προσεχτικά στη θέση της τη μαύρη πλαστική λωρίδα που αποτελεί το ρουλμάν 
του τυμπάνου του μοτέρ.
Ενώνουμε τα δύο μισά (πάνω & κάτω) του τυμπάνου του μοτέρ, βιδώνοντας τις δύο βίδες 
M8 (χρησιμοποιώντας κλειδί άλλεν 6 mm).
Βιδώνουμε την άλλη βίδα Μ10 (αυτή με το εξαγωνικό κεφάλι που φέρει παξιμάδι) όσο 
σφιχτά απαιτείται για να σταθεροποιήσει το μοτέρ στον άξονα του ρολλού (χρησιμοποιώντας 
γαλλικό κλειδί 17 mm).
Εάν απαιτείται, τοποθετούμε τον μαύρο πλαστικό προσαρμογέα διαμέτρου των τυμπάνων 
ελατηρίων, κουμπώνοντάς τον τον στο επάνω μέρος του τυμπάνου του μοτέρ.
Κρατάμε τραβηγμένη την ντίζα της αποσύμπλεξης ώστε να μπορούμε να περιστρέψουμε το 
τύμπανο του μοτέρ με το χέρι. Περιστρέφουμε χειροκίνητα το τύμπανο κατά 1 στροφή, 
κατά την φορά που περιστρέφεται το τύμπανο όταν κατεβαίνει το ρολλό.
Συνδέουμε το επάνω μέρος της κουρτίνας του ρολλού με το τύμπανο του μοτέρ. Για τον 
σκοπό αυτό βιδώνουμε την αντίστοιχη βίδα M10, μαζί με την ροδέλα της, στο σπείρωμα 
του επάνω μισού του τυμπάνου του μοτέρ (χρησιμοποιώντας γαλλικό κλειδί 17 mm).
Ανοίγουμε δύο τρύπες στον άξονα: μία για το καλώδιο του μοτέρ και μία για την ντίζα 
της αποσύμπλεξης. Φροντίζουμε οι τρύπες να μην έχουν κοφτερά χείλη που μπορεί να 
τραυματίσουν το καλώδιο ή την ντίζα.
Περνάμε από την πρώτη τρύπα στο εσωτερικό του άξονα το καλώδιο 4×1.0 mm² που συνοδεύει 
το μοτέρ (φροντίζουμε ώστε το καλώδιο να μένει μακριά από τα κινούμενα μέρη του ρολλού). 
Το καλώδιο βγαίνει από την άκρη του άξονα, στο πλάϊ του ρολλού. κάνουμε την σύνδεση 
του καλωδίου (στις 3 επαφές της κλέμας και στον κορμό του μοτέρ). Ασφαλίζουμε το καλώδιο, 
ώστε να μην έρθει σε επαφή με κινούμενα μέρη του ρολλού, σφίγγοντάς το με δεμάτικό 
επάνω στον άξονα.
Περνάμε από την πρώτη τρύπα στο εσωτερικό του άξονα την ντίζα της αποσύμπλεξης 
(φροντίζουμε ώστε η ντίζα να μένει μακριά από τα κινούμενα μέρη του ρολλού και να 
κάμπτεται όσο πιο ομαλά γίνεται). Η ντίζα βγαίνει από την άκρη του άξονα, στο πλάϊ 
του ρολλού. Για να περάσει η ντίζα πρέπει πρώτα να την αποσυνδέσουμε από την 
περιστροφική λαβή ενεργοποίησης της αποσύμπλεξης.
Βεβαιωνόμαστε ότι το ρολλό είναι συνδεδεμένο στο τύμπανο και κατεβασμένο. 
Βεβαιωνόμαστε επίσης ότι το μοτέρ είναι συμπλεγμένο (το τύμπανο δεν μπορεί να περιστραφεί 
χειροκίνητα). Εάν δεν είναι συμπλεγμένο, ελέγχουμε ότι η ντίζα λειτουργεί σωστά 
(το συρματόσχοινο κινείται ελεύθερα πέρα-δώθε στον σωλήνα) και δεν τσακίζει ή κάνει 
απότομες στροφές.
Ρυθμίζουμε τον διακόπτη που αντιστοιχεί στην κλειστή θέση του ρολλού (μπορεί να είναι 
είτε ο I. είτε ο II. ανάλογα με τον τρόπο εγκατάστασης του μοτέρ - βλέπε σχετικό 
σχήμα παρακάτω). Για τον σκοπό αυτό περιστρέφουμε το κοντινό του μαύρο πλαστικό 
παξιμάδι μέχρι αυτό να πιέζει τόσο τον διακόπτη ώστε να ακούσουμε το χαρακτηριστικό 
κλικ του.
Ρυθμίζουμε τον διακόπτη που αντιστοιχεί στην ανοιχτή θέση του ρολλού (τον απέναντι 
διακόπτη), περιστρέφοντας το μαύρο πλαστικό παξιμάδι που αντιστοιχεί σε αυτόν. 
Η ρύθμιση γίνεται με διαδοχικές δοκιμές, με προσοχή ώστε να είμαστε σίγουροι ότι σε 
καμία περίπτωση δεν θα τυλίξει στον άξονα του ρολλού όλο το μήκος της κουρτίνας. 
Τις δοκιμές τις κάνουμε πάντα με ηλεκτροκίνητη λειτουργία - όχι χειροκίνητα.

mechanical_installation-002.gif?14617499

Στο επόμενο σχήμα φαίνεται ο τρόπος που η κουτρίνα του ρολλού συνδέεται με το 
τύμπανο του μοτέρ καθ΄ς και η χρήση του προσαρμογέα (στην περίπτωση που το μοτέρ 
έχει τύμπανο Φ200 και τα κουτιά των ελατηρίων έχουν διάμετρο Φ220).

mechanical_installation-003.gif?14617500

Οι διακόπτες τερματικών θέσων (κόβουν το ρεύμα προς το μοτέρ όταν η πόρτα είναι 
αντίστοιχα τελείως ανοιχτή ή τελείως κλειστή) ενεργοποιούνται από έναν μαύρο 
πλαστικό φορέα που μετακινείται πέρα-δώθε καθώς το ρολλό ανεβαίνει & κατεβαίνει. 
Πλαστικά παξιμάδια στηριγμένα στον φορέα, μας δίνουν την δυνατότητα να ρυθμίσουμε 
με ακρίβεια την ανοιχτή και την κλειστή θέση του ρολλού. Το ποιός διακόπτης 
(δηλαδή ο I. ή ο II.) αντιστοιχεί στην κλειστή θέση του ρολλού και ποιός στην ανοιχτή, 
εξαρτάται από τον τρόπο εγκατάστασης του μοτέρ, φαίνεται στα παρακάτω σχήματα:


mechanical_installation-004.gif?14617500

Manufacturer Code ACM 76M

1. Αποστολή με Courier

Οι αποστολές γίνονται Πανελλαδικά με για προϊόντα βάρους μέχρι 15Kg με Courier. Τα έξοδα αποστολής είναι 3€ μέχρι 5kg - 6€ μέχρι 10kg & 10€ μέχρι 15Kg για παραγγελίες μέχρι 150€. Για παραγγελίες άνω των 150€ και βάρος μέχρι 15Kg τα μεταφορικά είναι δωρεάν*. Ο χρόνος αποστολής είναι 2-3 ημέρες.

2. Αποστολή με μεταφορική εταιρία

Για ογκώδη αντικείμενα βάρους άνω των 15Kg και μέχρι 30Kg πραγματικού ή ογκομετρικού (ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Η ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 150€) η αποστολή μπορεί να γίνει με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία με κόστος για Αθήνα & Πειραιά 5€ και 10€ πανελλαδικά.

*Τα δωρεάν μεταφορικά δεν ισχύουν στην περίπτωση που η παράδοση της παραγγελίας σας είναι σε απομακρυσμένη περιοχή. Η παράδοση γίνεται στην κοντινότερη κεντρική περιοχή.
**Τα δωρεάν μεταφορικά δεν ισχύουν για προϊόντα ογκώδη βάρους άνω των 15Kg και μέχρι 30Kg πραγματικού ή ογκομετρικού το κόστος αποστολής είναι 10€.

Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του;

Το www.mactools.gr είναι εδώ για να σας βοηθήσει και να σας  προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης.

Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία παρακάτω:

-Διαδικασία επιστροφής-

Παραλάβατε λάθος ή ελλατωματικό προϊόν? δείτε πως θα το επιστρέψετε.

1.Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2.Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
3.Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας,
στέλνετε το δέμα μέσω της Courier ή της Μεταφορικής Εταιρείας από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε Courier ή Μεταφορική επιθυμείτε με δική σας χρέωση.
*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος.
**ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη.

***Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 218 218 1852.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution)
στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή
(δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm? event=main.home.chooseLanguage

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης καταναλωτή, βρείτε περισσότερα εδώ.

Όροι Επιστροφών:

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.
Παρακαλούμε να γνωρίζετε οτι δε θα γίνεται δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Δηλαδή το προϊόν πρέπει:

1.Να μήν εχουν αφαιρεθεί απο το προϊόν τα ταμπελάκια του
2.Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του
3.Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν (Απόδειξη Λιανικής,ή Δελτίο Αποστολής-Τιμολόγιο)
4.Τα προϊόντα που θα συναρμολογηθούν κατόπιν δικής σας εντολής και προδιαγραφών δεν μπορούν να επιστραφούν .

Προϊόντα στην ίδια κατηγορία

Είδατε πρόσφατα